Tuesday, March 8, 2011

monday-tuesday

monday
-on the way nak pergi tgk movie dgn bdk2 kolej boleh pulak aku eksiden dgn kereta vios. alhamdulillah aku tak apa2. ura2 kedengaran bos parkson dah xnak aku kerja situ lagi, tapi supervisor aku diam je. aku tanye die macam jadi bodoh. sedih je.. datang kerja dah la luka2. duit poket habis dah bulan ni. tapi terima kasih kpd ijad bagi pinjam duit skit.

tuesday
-aku bengang dgn isyad so aku campak nasi kat die. itu pun skit je.. tapi aku dah minta maaf dah. status aku hari ni di like oleh org yg aku sangat2 rindu. happy la kejap. so aku jadi stalker kejap. tgk page die.. aku terkejut kejap tgk page die sebab die ade buat page baru and x add pun aku. mungkin aku dah x jadi bear2 die dah kot.maybe.then aku stalk blog die jap then aku dapat tahu ade sorg pakcik ni skype dgn die. baguslah dah ade org boleh tgk2 kan die dah skrg ni. lega hati aku walau pun sedih..then last skali hari ni my fav lil sis marah kan aku sebab aku tulis "tui" je kat status die.. aku jadi bingung...

No comments:

Post a Comment