Monday, February 21, 2011

maaf

mula2 memang happy je hidup aku sejak kenal kau. tapi sejak kau buat perangai, hati aku sakit sangat. mana taknya,kejap kau ok dgn aku kejap tak. bile lama x call rindu sangat tapi bila call tak tahu nak borak pasal apa. bila ambil berat tentang kau,kau pula ta ambil berat pasal aku. setiap hari aku call kau tanpa jemu. pernah seketika kau buat tak tahu tentang kewujudan aku. tuhan je tahu perasaan aku waktu tu. aku dah mula giveup dengan kau. sumpah aku tak tipu. tapi alih-alih kau datang balik pada aku. mulanya aku rasa taknak layan kau tapi perasaan sayang tu datang balik dan kau seakan-akan kembali pada aku semula. kau buat aku macam ape ntah. aku mula sayang kau kembali sejak haritu. tapi sejak kau masuk belajar, perangai kau berubah. sama seperti perempuan lain yang aku kenali. kau seperti culture shock sampai melupakan aku yang sering merindu kau tiap waktu. aku selalu tanya diri aku, ape salah aku terhadap kau? selalu berfikir dan terus berfikir sampai ke harini. mungkin kau dah jumpa yang lagi bagus dari aku. seorang yang pandai ambil hati kau,selalu buat kau ketawa. mungkin aku bukan orang yang boleh bahagia kan kau. baguslah kalau begitu. kau sudah punyai ramai teman-teman sekarang.kau tak perlukan aku lagi. aku mengerti. kini aku faham mengapa kau buat aku begini. aku tak cukup baik dan sempurna untuk kau cintai. maaf sebab berkata sebegini. biarlah aku hidup berteman kan profil facebook kau dan sepasang kasut crocs yang tiada bertuan. aku sedih mengapa kau layan aku sebegini.

No comments:

Post a Comment