Friday, December 24, 2010

easy come easy go

aku cuba nak puaskan hati semua orang.tapi tak boleh. aku cuba jadi yang terbaik tp tak boleh.aku cuba jadi penyayang tapi orang tak sayang. aku diamkan diri tapi orang tak pedulikan aku lagi. bila susah cari aku. bila senang berdiam diri. aku tawar hati sudah dengan perangai kau yang seakan-akan mempermainkan perasaan aku sekian lama ini. aku cuba bagi tahu diri sendiri yang kau bukan terbaik untuk aku. tapi entah macam mana ada masih ada sedikit pearasaan itu tertinggal dihatiku ini. aku cuba fahami dan selami hati kau. tapi kau memang tak pernah peduli semua itu. sebab aku bukan dihati kau. sebab aku bukan lagi sesiapa yang ingin kau dampingi sayangi dan hargai. itu lah aku. selalu dilukai dan selalu berdiam diri. aku berdiam diri sebab kau dah punya yang lain.kau melupakan aku yang menggilai kau dari dulu. kau dah ada yang lain kau dah ada yang lain kau dah ada yang lain. akan aku cuba set otak aku untuk berfikiran begitu terhadap kau. sebab kau tak perlukan aku lagi. kau dah besar boleh fikir mana yang terbaik untuk diri kau sendiri. kau boleh pilih untuk dicintai atau disakiti.dan aku bukan yang terbaik bagi kau. dan aku mulai sedar akan kehadiran kau dalam kehidupan aku hanyalah sementara like easy come easy go.

No comments:

Post a Comment