Thursday, December 23, 2010

2 0 1 1

harap2 tahun 2011 ni buat kan aku jadi lebih matang dari segi semua aspek. start bulan januari ni aku dah nak mengayuh fixed bike aku balik.aku nak amalkan pemakanan sehat dan cara hidup yang sehat. di sebabkan terlalu banyak kali dikecewakan sepanjang 2010 ni,so aku nak ubah dari segi pemikiran aku terhadap cinta. 2011 nanti aku nak fokuskan pada pelajaran, family dan kawan2 yang aku sayangi.bab2 perempuan ni tolak ketepi dulu. maaf lah kalau aku dah sakitkan hati bayank orang, sebab banyak jugak orang dah sakit kan hati aku dan abaikan aku sepanjang 2010 ni.nanti if korang jumpe aku kat mane2, mungkin aku xjadi molotov bear/syafiq yang dulu lagi. aku nak start kumpul duit januari ni. aku harap xde orang yang rapat pergi lah 2011 ni. makin sunyi la family aku nanti. hah..1 januari ni genap setahun arwah opah pergi tinggalkan kami sekeluarga. apit rindu opah sangat2.

No comments:

Post a Comment