Monday, April 19, 2010

:)

sekarang sudah pukul 12:15pm, letih tersangatlah badan ni. malam tadi kononnye nak pegi buat assgmnt la kt Mcd karak dgn man n afiq, last2 tak jadi, duduk je kat situ sampai pukul 4 pagi sambil online+menikmati kabus hutan+kelakatu yg tersangatlah banyak. balik dari Mcd, si afiq nampak sorang pak guard berdiri seblah pokok dgn mukanye sebelah lg menyeramkan. (afiq sorg je yg nampak padehal.) kejantanan aku mula goyah sedikit time tu. lepas hantar afiq, man hantar aku pulak . sampai je rumah aku terus online kejap, si man ni IM la aku.. die cakap die nampak makcik muka menakutkan dekat kedai monyet berdekatan rumah aku. aku terdiam kejap pk2 balik ni dah pukol 4 lebih..dgn perasan takutnye aku pun suruh man cite esk je.pasal hati aku xsedap malam tu. sume kwn2 aku nampak kecuali aku. pelik. ni kejap lagi ni kul 2 nak gi kolej wat assgmnt script writing dgn man n afiq. tgk la japg man cite ape kat aku pasal makcik tua tu nnt. takut2 aku mlm td pun aku sempat mendengar suare si ryn yg menyatakan aku kaku/terdiam bile dgr suara die tu konon..ceyh.. (dlm hati tersenyum)oklah mandi dulu nk gi kolej daaa...

No comments:

Post a Comment