Friday, April 23, 2010

april yang malang :(

orang kata if kita suka tolong orang, orang akan tolong kita. tapi aku dlm bulan april asyik ditimpa nasib yang tersangat lah malang.. esok nak shoot video untuk asgmnt script writing takde kamera,moto pula tempat pijak kaki dekat gear boleh patah??so dah tak boleh nak tongkat satu...kene la double stand(bertongkat dua). aduh...duit dah takde ni..yang si adik pun tak masuk2 kan lagi duit pencen arwah abah.. nak bayar hutang pai lagi...aduh..midterm nye result macam sampah...sedih betul aku tgk diri aku sekarang ni...apela nak jadi dengan aku..tolong orang selalu tapi bila orang nak tolong kita??jawapan nye memang takkan la bear..(ko kene la usaha sendiri..). sedih aku.. rindu kan orang tp orang tak rindukan kite..sabar jela..hah baru teringat, beli beg dekat pcfair rm29..tak sampai seminggu dah tali putus n zip rosak?? hampeh..(bear,bear,bayar rm29 dapat beg harga rm29 la..xkan tahan lame nye..)memang april fool nye bulan la si april ni.. takpe2, kite tggu may nnt,aku xsaba nak tggu si may pulak!!!hehehe

p/s : i hate u april!!! :P

No comments:

Post a Comment